Anneoluyorumben2021 Merhaba 14 Gün önce doğum yaptım, bebeğime kendi sütümden başka bir şey vermiyorum, şu an grip olduğum için yeşil çay ve Melisa çayı içmek istiyorum herhangi bir zararı var mı ? Kullanan ya da doktoruna soran var mı? İçilebilir mi?
Sineemiis Anneoluyorumben2021 Melisa her türlü serbest diye okudum ben bi dünya postta papatyayı da tavsiye ederim ikisi de dinlendiriyor insanı bi de grip nezle icin iyi
Anneoluyorumben2021 teletabi astım hastası olduğum için bu çayların olumlu etkisini çok fazla görüyorum o yüzden