Muruvvetozturk Merhabalar cevaplarsanız çok sevinirim. 30 + 1 günlük hamileyim. Bebeğin hareketleri çok sık değil sizce bu normal mi ?
Melekk12 Muruvvetozturk bebis büyüdükçe yeri daralıyor annesi çok normal hatta 30 dan sonra günde 1 2 kez hissetsenizde yeter 🥰🐞
Aylin2011 Muruvvetozturk benimde 30+1 haftalık ikiz gebelik çok hareket var ve sancı oluyor arada bugün kontrolüm vardı çok şükür herşey normalmiş birtanesi ayağını aşağıya dayamış ondan sancım oluyormuş
kucukhobby-11 Muruvvetozturk bebek büyüdükçe uyku düzeni oturuyor. Doğduktan sonraki uyku düzenine hazırlanıyor günün 20 saati uyur zaten
mutlugebeee Muruvvetozturk o haftada 4-5 gün benimde az oldu hareketleri sonra hemen eskiye döndü şükür normalde çok hareketlidir ama ben az olduğunda çikolata yiyip bol su içip sola yatınca hemen hissediyorum siz de deneyin isterseniz
Nnefri999 Muruvvetozturk normaldir.Bende 30+3im bazı günler çok sakin oluyor bazı günler çok hareketli 😅
Aylin2011 Muruvvetozturk belli olmuyor canım kendini yorduğun zamanlar hareket etmedikleri oluyor bazen çok hareketli bazen az hareketli olabiliyor ilk kızım çok hareketliydi ikincisi pek hareket etmezdi nst de bile zor bulurduk
Melekk12 Pelin-1 ilk hamilelegimde 30 dan sonra kızım 2 gün hiç hareket etmediğide oluyordu çok şükür sağlıklı bi şekilde doğdu yani 10 demek biraz fazla ama bebekten bebeğe değişir bu durum tabikii
Pelin-1 Melekk12 ben ebeyim ve gunde en az 10hareket bebegin iyilik durumu hakkinda bilgi verir bunu da her doktor soyler gun icinde surekli hareket halinde olup hissetmiyorsaniz bile cikolata yiyip sola yatip sayilmali bu onemli gercekten
Nnefri999 Pelin-1 bence doğru ayar değil 🤷🏻♀️Çok insan tanıyorum hamilelikte bebeleri 10 dan az ya çok fazla hareket eden.Sapasalam çocuk doğurdular hiç bir problem olmadı.
Pelin-1 Nnefri999 fazlasi normal zaten.. neyse ben bilgim paylaştim sizlerle az hareket eden sagliksiz bebek de demedim ayrica. aklinizda bulunsun sizler bilirsiniz yinede. Anlatmak istedigim su sekilde. https://www.hizliresim.com/jun9s55