Zuzuzjzjhx Kızlar belım cok agırıuor 5 haftalıkda normalmı sızınde ole agırıuor mu ayakda uzun sure duramıyorum malesef.normalmı? Sızındeolr sıkayetınız oldumu
Aysegul354 Zuzuzjzjhx bel ağrısı varsa bana erkek annesi olucaksin demisti buyuklerim 😀 ve oğluşum olcak 😀
12mommy Zuzuzjzjhx benimsetile olmustu canım bol bol dinlen ben 5 dakika is 15 dakika dinlenme olarak hallederdim islerimi gerekmedikce is yapmazdim bolca uzan dinlen
12mommy Zuzuzjzjhx bende öyleydim iki günde bi acile gidiyordum ağrı’dan dolayı bana yerleşme agrisi diyorlardi