Angela Gyno-lomexin verdi doktor hem fitil hem kremini. Fitili attim 2 saat falan geçti aşırı kaşıntı yaptı, ilk kez kullanıyorum ve ilk kezde böyle oldum. Varmi kullanan aranızda normal mi acaba ? Uyku uyuyamıyorum ya nasıl biseydir bu🥺
Zehra1234567890 Angela canım ben hamileliğim boyunca kullandım nerdeyse 3 haftada bir tekrarlıyo benim çünkü ilk başta o mantarları enfeksiyonları söküyo sıvı akıntı yapıyo mac üç gün sonra çok rahatlıyorsun inşallah geçer ben çok çektim Allah kimseye vermesin ya
Angela Zehra1234567890 Ömrüm boyunca yaşamadım bu durumu cidden çok zormuş. Okdr çaresizim ki bilinçsiz yani evin içinde deli dana gibi geziyorum ordan oraya 36 haftamdayim bende doğuma 2 hafta kaldı naail oldu anlamadım ya
Zehra1234567890 Angela vallahi ben ağladığımı hatırlıyorum uyuyamadığımı insan içine çıkamadığımı yani düşün sıcaksu iyi geliyor yada ütülü pamuklu bez sıcak sıcak ne bileyim denedin mi bilmiyorum ama kolonya sirke valla ben neler neler denedim bi tek gino lomexin üç haftalık rahatlatıyor o kadar