Hilal-95 merhaba. konunuzla Alakasız ama siz de Sarıyer Hamidiye Çayırbaşı’na gidiyorsunuz galiba. Tecrübenizi aktarır mısınız bana acaba? Ben 29 haftalık oldum bu hastaneye gitmeyi düşünüyorum haftaya randevum var, doğumu da orada yapmayı düşünüyorum doktor hastane vs. Memnun kaldıklarınız ya da kalmadıklarınızı aktarır mısınız acaba? Doğum ile ilgili bilginiz var mı? Şimdiden çok teşekkürler🌸