Slnn1122 Kızlar alaturka tuvalet kullanmak sizce sakıncalı mı 24.haftadayım ama alaturka da daha rahat oluyorum 🙄
Dilekcnkn Slnn1122 Hayır canım neden sakıncalı olsun daha iyi olur birde eskiden klozet yoktu yani o yüzden takılma
neslican0644 Slnn1122 özellikle bunu doktoruma sordum çünkü klozetten tiksindiğimden hemen mantar oluyor o bölgem. Rahatlıkla kullanabilirsin dedi alaturka için. Sadece eğilip kalkarken yawaş hareket edin 🙂
Slnn1122 marbling10 ya şimdi alaturka tuvalette oturunca bebeği eziyormuşum gibi hissediyorum o yüzden rahat olamıyorum
Edanur-gul Slnn1122 aynen daha sağlıklı sakıncası yok sadece son ayında çok zor oluyor gobis büyüdükçe zorlaşıyor 😅
gbyalcin Slnn1122 alaturkada daha rahat ediyorum normalde ama bazen dalıp hızlı kalkınca falan karnım ağrıyo
Bebisinibekleyen 33 Haftadan bildiriyorum, evde hem alaturka hem klozet var ancak ben alaturkadan vazgecemiyorum. Kendimi temiz hissetmiyorum klozette. Gobis büyüdü ve bazen zorlaniyorum 🥺ilerki dönemde bakalım bizi neler bekliyor