Emineikiz ben 20.haftada geçirdim we o kadar ağır geçirmeme rağmen parolden başka hiç ilaç wermediler hamilesin diye. Size nasıl antibiyotik yazdılar ki. Hergün mutlaka kefir,yoğurt tüketin. C vitamini sıkın için. Birde kadın doğum doktoruma danıştığımda bağışıklık için supradyn tablet werdi. 10 gün ağır geçirdim ama çok şükür geçti.size de geçmiş olsun dikkat edin