Annelikduygusu Kızlar 37+5 de çatı muayenesi olcam sizce çok zor mu olmasam ne gibi bana zorluğu olur
Alka Annelikduygusu bu aralar o kadar çok soruldu ki. Çatın geniş mi dar mı normal doğuma uygun mu onu bakacaklar canım. Olması lazım mutlaka. Ve kolaymış. Kendini kasmicakmışsın 5 sn LİK birşey miş. Parmakla bakıyormuş. O kadar.
Denizyildizii Annelikduygusu Cnm çatı muayenesi 2 parmakla oluyor orda cocuk çıkacak 2 parmağın lafı mı olur. Yapsınlar bırak zaten dogum zamani sürekli açıklık kotrolu yapacaklar cati muayenesinden farkı yok. Yaptir da doktorun doğumun nasıl olacağı konusunda fikir versin