Aydbsra Kızlar 29 haftalık hamileyim oğlumu kasıgımda hissediyorum akşam üstünden beri tekmelerini resmen içerden hisseder oldum neden acaba ?
DerinMavii Bebegin pozisyonundan benimde çok öyle oluyordu simdi özledim baş asagi durdugu için hanimefendi bobreklerime vuruyor yok böyle acı kasiklarimda hissedeyim yine diyorum
offlineanne Bende kasıkta hissediyorum acaba yerleşti mi naptı diye korkuyorum daha 80 gün var doğuma
yusufcukbccegi Ben de kasıkta hissediyordum 1-2 gündür farkli bir baskı vardı.Doktor bugün ayakları aşağıda ondandır dedi.