Babybella Glr_123 Ah o acı tat en nefret ettiğim seydi. 20. Haftadan sonra azaldı. Simdi 36 dayim tekrar başladı sanki. İns doğunca gecer.
Sehnur Glr_123 tuzlu su ile gargara yapın yada parmağınıza tuz alıp biraz ağzınızda bekleyin ödem riskiniz yoksa tabi
merakliblog Glr_123 önce dişimi fırçalıyorum sonra falım karbonatlı ya da naneli çiğniyprum bana iyi geldi
Burcu-10 Glr_123 sanırım hormonlardan tarif edemediğim bi tad çok kötü 👎 ilk zamanlarda çok vardı bende 14 haftama girdim azaldı bende
Babybella Glr_123 Psikolojimi çok etkilemişti o. Gece olsada uyusam o tat geçse derdim😢 Maden suyu için biraz faydası oluyor
Babybella -mehtap38 Demir hapina başlamadan önce vardı acı tat tükürük acı oluyor. Galiba hormonlar yükseldiği için acı tat oluyor. Tabi takviyelerde mide bulantısı, reflü yapiyor oda ayrı bela…