Kızlar benim yarın 20+1 de tetenoz ilk dozum var. Sağlık ocağındaki doktoruma covidin 2.dozunu haftaya mi olayım dediğimde erteleme onu da birlikte yapalım ben randevunu oluşturuyorum dedi. Kendi kadın doğumcuma sordum bebek için zararı olur mu diye sorun olmaz dedi. Görümcem de 1 hafta sonra covid ol ağır gelmesin bebeğe diyor kararsız kaldım.
Birlikte yaptıran var mı bu aşıları varsa bilgilendirme yapar mısınız??