Semaacar Kızlar sizlere bir soru soracağım eğer yazarsaniz çok sevinirim Şeker yuklemesi için devlet hastanesinden sıra almak gerekiyormu
neslican0644 Semaacar kontrole gittiğiniz de doktorunuz istek yapıyor kafanıza göre gidemiyosunuz malesef
Gamzeparlak1 Semaacar Kadon doğumdan randevu alıyorsun,doktor seni yönlendiriyor. Ama devlet Hastanesi’nde 09.30dan sonra bu işlemi yapmıyorlar yarın erken gel diyorlar aklımda bulunsun,aç gitmen lazim ayrıca.