burcu_1322 ozlembalim canım sürecin nasıl geçti kaç gün sürdü tedavi ne ilaç kullandın ne kadar tuttu aşılama hapları için doktor rapor çıkarttı mı bende olcağımda o yüzden soruyorum
ozlembalim burcu_1322 canım hiç bir ilaç takviyesi yapmadı doktor sadece ultrasonla bakarak yumurtalıkların çatlamış yarın aşılama yapalım dedi aşılama oldu o gün dinlendim ama çok ağlarım oldu sonra normal oldu benim süreç böyle oldu ama adet oldum ben tutmadı
burcu_1322 ozlembalim canım şuan bende devlete gidiyorum 3 yıllık evliyim hiç gebelik olmadı herşey yolunda eşimin sperm değeri 77 milyon sadece morfoloji %4 fen % 1 e düşmüş doktor o kaynaklı diyor bu ay klomen kullandım 4 yumurtam oluşmuştu kendi kendine çatladı değerlendirdik ay sonunu bekliyorum adet olursam doktor iğne yazacam aşılama için başlayacağız dedi bende rapor çıkıyormuş ilaçlara doktora diyeceğim alacağım rapor inşallah bu ay tutar gerek kalmaz ama hiç umudum yok hep negatif görmekten
ingene Ruya1106 inşallah sizin yıkama sonrası degerler nasıldı bizimki düşük sanırım cok moralim bozuk
ingene Ruya1106 yıkanmadan önce soerm sayısı 41 mlyondu yıkanınca Toplam sperm konsantrasyonu 2,3 ml Hareketli sperm k. 1,9 Toplam hareket %92,3 İleri %82,6