superrmomy Geçen gün devlet hastanesine kontrole gittim ocean mummy kullanıyordum degistirip bu ikisini vermiş neler verdiğini bilmedigim icin alırken öğrendim ikisi beraber kullanılır mı yada kullanan varsa yardımcı olursa çok sevinirim 😇
kucukhobby-11 superrmomy benim doktorum imom verdiğinde decavit kullanıyordum eczacı decavit bitince imomu verdi fazla olur diye..
Bayanfindik superrmomy ilk hamileliğimde ikisini de son ana kadar kullanmıştım doktorum öyle uygun görmüştü. Doktorunuz yazdıysa vardır bir bildiği. Sorgulamak bize düşmez bence
Sibel4248 superrmomy sağlık ocağı doktorum decavit yazdı. 1 hafta kullandım sonrasında kadın doğum doktorum da randevum vardı. Kadın doğum doktoru decaviti hemen biraktirdi. İçeriğinde ki bir etken madde bebeğe zarar veriyormuş. Tekrardan araştırıp kullanın derim. Ben bıraktım sadece sabah d3 k2 akşamda omega 3 aliyorum o kadar. 15+2yim bu arada.
superrmomy tazeanne123_ bende emin olamadım oceani birak dedi ama reçete de decavitte vardı yarın tekrar gideceğim
superrmomy Bayanfindik decavitten hic bahsetmedi yarın sonuc göstermeye gideceğim. Tekrar soracağım uygun gördüyse elbette kullanılmalı ben emin olamadım bilgi vermediği için.
Kadereymn superrmomy pronotal (innate pronotal) ben kullanıyorum balık yağı hapı gibi bir çok vitamin mineral bakımından da zengin. Kokusu çok kötü olsada 🙄ama onu içtiğim zamanlar gerçekten dinç oluyorum
Melek670 superrmomy yoo ben i mom decavit aynı anda kullanıyorum doktor öyle içmemi söyledi 27.haftamdayım hala devamke 🤣
superrmomy Melek670 bugün bende soracağım canım biz 1 hafta geriden geliyoruz belki bu yüzden ikisini bir yazdı, annelik ama vitamin de olsa eksik bilgi olunca insan içmeye çekiniyor 😄
Melek670 Hatta elevit içiyordum başka bi şehire geldık burda decavit verdıler o şekilde devam hatta magnezyum da alıyorum sabahlarıda kan ılacı maşallah bana 😂
BuseArac superrmomy imom dediğin ne bilmiyorum ama ben decavit ve folik asit kullanıyordum. Doktorum decavit kullanıyorsan folik asit bırak zaten decavit içinde folik asit var dedi
superrmomy BuseArac folikasiti ilk 3 ay kullandım canım daha sonra bunlara geçtik, kullandığım vitaminlerin içinde de folikasit var. Decavitte bebeğin kemik gelişimi için çok önemliymiş