Cennetbayram 34+1olduk ama bebegin asiri kasilmalari var bu ara. Karnimda sertligini hissediyorum ve canimi yakmaya basladi normal mi
TugceTekin123 Cennetbayram bende 33 haftalığım bendede aynısı oluyor benı rahatsız dahi ediyor sertleşiyor ilk hamileliğim de böyle değildi
Cennetbayram TugceTekin123 32+5 te gitmiştim kontrole böyle bişey yoktu 36. Haftada gel dedi doktorum ama erken mi gitsem acaba bu normal bişey mi onu anlayamıyorum bide aşırı hareketli mesela bugün 1 dk durmadı benide aşırı rahatsız ediyo çok canım acıyo
Cennetbayram Zehrakutay2018 amin inşallah hepimizin ki ama bu acıyla nasıl dayancaz bilmiyorum benimde ağrım oluyo bazen korkutuyo acaba gaz sancısımı diyorum tuvalete gidiyorum hiç bişey yok anlamadım
TugceTekin123 Cennetbayram bana dedi ki bi şikayetin var mı dedim ki belim çok ağrıyor 20 gün sonra tekrar gel sonra nstye gireceksin daha randevu almıcaksın dedi bende aldım işte
Cennetbayram TugceTekin123 o zaman bende erken gideyim çünkü normal gitmiyo sanki bişeyler inşallah sağlıklı zamanında alırız kucağımıza