6+ 4 deyiz bu hafta başından beri hiç bulantım geçmiyor kusma yok ama sürekli migdem bulanıyor sadece uyurken rahatım bastıracak şeyler yiyorum hiç faydası yok çubuk kraker kokar mi insana ya o bile kötü kokuyor. yiyorum iyi kötü yemek falan ama bulanti 7/24. İkinci hamileligim ilki böyle değildi ne zaman gecer, nasıl geçer, yaşam kalitem iyice düştü çok kötüyüm.