Kızlar şimdi acilden geldim 40+3üm sancım yok acılmam da 1 cm. Bebeğin kilosu 3950 cıktı. Doktor prosedür gereği 41 e kadar beklememiz lazım diyor. Pazartesi gel duruma göre doğumuna karar verilir. Çatın dar gibi ama o doğum anında belli olur dedi. Suni sancı verip okadar acı çekip doğuramazsam diye korkuyorum haftaya kadar 4 kiloyu da kesin geçicek isteğe bağlı sezeryanda yapmıyoruz diyor. Çok tedirginim