Yzaman evlatkokusu0806 20+5 haftalığız sabırsızlikla Şubat ayını bekliyoruz kızımla kız kardeşinin gelmesini 😁
evlatkokusu0806 Sng123 Nnurdan Minekorkmaz Cerkes hndnnn Uuzum Kızlar dileyen burdaki arkadaşlarla kurduğumuz instagram grubuna gelebilir birbirimize fikir verip destek oluyoruz isteyen aramıza katılabilir instagram adını yazarak 😊
Sng123 evlatkokusu0806 idare ediyor canım tabi ki zor çünkü bi beş bi tanede iki yaşında çocuklarım var sizin nasıl gidiyor 🤗
Sng123 evlatkokusu0806 dikkat et canım ara ara bendede oluyor ben iki hafta önce 18 haftaliktim şimdi 5 aylık olmuştur herhalde 😍
Ahlahanim evlatkokusu0806 17 haftalıksanız foğum nasıl şubatta oluyor çünkü ben 21. Haftamdayım be 15 subat görünüyor
Uuzum Bende 21+4 🤗 bessik icin cibinlik falan yapiyorum kendimi öyle oyaliyorum hem satıyorum hemde kendime yapıyorum zaman geciyo🤗
Emellozgur 21+1den selamlar kızlar♥️ benim de çok halsizliğim oluyor hep uyumak istiyorum siz de durumlar nasıl :)