ppapatyaa Canım ben ilk dozunu yaptırdım 1 ay sonra da ikinci dozunu olucam inşallah ama gerekli zorunlu birşey değilmiş ama ben yine de yaptırdım. Bu doğumda felan kullanılan aletler için de felan tam dezenfekte olmuş mu olmamış mı bilemiyoruz neticede onun içinde hem yaptırdım. Hemde olur ya herhangi bir duruma karsi pasli birsey battigi zaman bizi korumasi amacli birşey zaten bizede bebise de bi zararı yok o yüzden bende yaptırdım canım ne olur ne olmaz sonuçta onlemimizi alalım da