Kznprrr Ben geçen hafta 14 saatlik yolculuk yaptım 33.haftamda. Doktorum 34den sonra sıkıntı olur demişti. Ben çok rahat geldim eğer ki koltukta tekseniz yatıp uzanabiliyosanız ayaklarınızı uzatabiliyosanız.Molalarda yürüdüm ve bol su içtim hiçbir sıkıntı olmadı ayaklarım dahil şişmedi