Sibelkaikx Hanimlar bu haftalarda bebeyimi kasiklarimda ve her tekmesinde hareketlerinde vijanamda hisediyorum ve cok da canimi yakiyo acaba neden oluyo
Eylulmom1 Sibelkaikx Bende de aynı şey oluyor. Bazen içten vuruyor gibi hissediyorum . Ayrıca haraketleri çok fazla yok acaba yeri daraldığı için mi diye düşünüyorum ☺️
esleminannesi_ Sibelkaikx bende 32+2 tim canım aynı sanki o baskı yapınca vajinanın içini çiziyorlar gibi geliyor canım yaniyor
Haticeey Sibelkaikx Bende 32+ 3 deyiz canım benimde aynı aşağı tarafa vuruyor canımı çok acıtıyor ve gayatte çok haraketli
Bebito-ve-annesi Eylulmom1 bende 32+2 im bndede cok hareket yok bugun sordum doktora yeri daralıyor kilo alıyor dedi 😊
Burcu-112 32+5 benim acımadık ağrımadık yerim yok 😢 çok zor geçiyo inşallah sağlıkla alırız kucağımıza 🤲
annesi_ Sibelkaikx 30 haftaya girdim bende sürekli aşağı tekme atıyo bıçak kesiyo sanki çok hareketli zaten mahfediyo beni bide geriliyo kendini kasıyo
Yasemin_35 Sibelkaikx 32+0 da ikiz gebeyim. Dün bir tanesi öyle bir yaylandı ki içimde resmen kasık bölgemde başı elime geldi. Vajinama, makatıma yumruklar tekmeler yiyorum. Bazen idrar torbama tekme yiyorum o an idrar kaçırıyorum 🙄