secoz Kızlar Başakşehirde doğum yapmayı düşünüyorum. Bıgün biri dedi ki çok zorunlu olmadıkça sezaryen yapmıyorlar devlet hastanesinde saatlerce" açılman olsun diye sancı içinde bekletiyorlar falan dedi doğru mu ?