ZeHRAa Kızlar lütfen dua edin bana çok korkuyorum 37+5 günlük çift yumurta ikizlerine gebeyim yarın 11 gibi sezeryan ile kavuscam ins ilkkez sezeryan olcam korku heycan üst seviye sezeryan olan tecrubeli annelerimiz nelere dikkat etmeliyim
Umudumm ZeHRAa bende tecrübesizim ama korkulacak bi şey yok bence çok kişi var sezeryan olan akrabam ve hemen kalktılar. Yarın bebeklerine kavuşacaksın ne güzel onu düşün. Sağlıkla kucağına alırsın inşallah. Allah bizede nasip etsin bende gelsin diye bakıyorum dört gözle
ebru_ecrin_demir ZeHRAa allah yardımcın olsun inşallah Ben epidural sezeryan yaptım çok kolay ve rahat geçirmiştim darısı başınıza inşallah
ZeHRAa Umudumm inan cnm bende oleyım ama gün gelince yaklaşinca farklı düşünceler sarıyor evet bebeklerine kavuscam için mutluluk var tabi Rabbim herkese göstersin
Deryak Bende 35 haftalık ikiz hamileyim haftanız çık iyi maşllah kaç kilolar Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
ZeHRAa Deryak ölçümler nekadar doğru bilmiyorum biri 3 diğeri 2 900 dedi ama yanılma payı oluyor 2500 2 700 arasi olur dedi bakalım hangisi tutcak
ZeHRAa ebru_ecrin_demir çok tşk ederim sağolasın ağrınız oldumu ilk aya kalkarken yada kesi yapılırken hissettinizmi
ebru_ecrin_demir ZeHRAa ameliyat anı çok çabuk gelişiyor ve bebeğinizi gösterdikleri anda herşeyi unutuyorsunuz İlk ameliyat sonrası 4.5 saat kadar belden aşşağı uyuşuk oldugu için o ilk şiddetli sancıları hiç hissetmiyorsunuz sonrasıda hafif geçiyor
ebru_ecrin_demir ZeHRAa evet sondayı takatken uyuşuk oluyorsun o yüzden hissetmiyorsun çıkartırkende hiç acımıyo hafif nir sızlama okadar