bhbebikannesi yarın 23 olucaz biz inşallah 🙏🏻 Baş dönmesi değil ama korkunç baş ağrısı yaşıyorum nerdeyse her gün .Napıcam bilmiyorum
zeeynepp19 bhbebikannesi bende migren var doktora bahsettim parol geçirmedigi için içmiyorum. Nane yağı ile başınıza masaj yaparsanız iyi gelecekmiş doktor tavsiye etmişti :)
Boncuk_45 Valide Demir takviyesi almadım ama doktor karbonhidrat kesinlikle yeme dedi bana ondan olabilir dedi
Valide Boncuk_45 canım kansızlık da baş dönemsini tetikliyor gebelikte kansızlık çok rastlanan bir durum sağlık ocağında da baktırabilirsin normalde bu haftalardan sonra Demir takviyesine başlanıyor 🌸
Boncuk_45 Valide az bişey kansızlık çıktı evet ama endokrin doktoru ben ilaç yazamam kendi doktorun yazar uygun görürse demişti bakalım bir dahaki randevuda umarım bulur bir çözüm 🥺