Aysenur-ozturk Bu gece 12 de yatışım olacak 41 hafta oldum hiç sancım yok suni ile deneyeceğiz inşallah kolayca açılırım lütfen dua edin kimin duası kabul olacak belli olmaz kalbinizden beni de geçirin 🥺
MomHero2 Aysenur-ozturk Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin bende sabah Sezaryene gireceğim kolay geçer inşallah ikimiz için de