16 haftalık hamileyim bir kaç gündür karnımda agrı vardı
sabah kalktığımda şişlik hissettim ve doktora gittim
gittiğimde ultrason muanesiyke bebeğin aşagıya doğru indiğini gördü ve vajinal muane yaptı rahimde incelme olmadığı söyledi
bana 3 günde bir progestron iğne ve günlük vajinal fitil var verdi
acaba böyle bir durum yaşayan var mı acaba teşekkürler hayırlı akşamlar