Asli0611 Kestanesekeri valka adetim biteli 1 hafta oldu daga 3 kere yaptık bir gün aralıkla yapıyoruz bunu öneriyorlar inşallah o boşluk günü yumurtlama değildir eczaneye de bir türlü gidemiyorum ya testi almsya😔
Kestanesekeri Asli0611 boşluk gününe de denk gelse olacağı varsa oluyor.Çünkü vücutta bu kaç gün yaşıyor sperm de yumurta da