Doktorum mine atlı medikal parka geçti bu hafta bende 38+4 olduğum için doktor değiştirmek istemedim ama medikal için doğum ücretleri çok pahalı diyolar.
Ücretler hakkında bilginiz var mı ?
hastane nasıl memnun kaldınız mı ?
Doğuma eşleri alıyorlar mı?