Umay34 ben de 20. Haftamda faln kum döktüm İlk gittiğim de acayip bir ağrıyla gittim ölüyorum sandim resmen serum verdiler fiTil verdiler arkadan ilaç antibiyotik faln verdi ama ben iki defa faln kullandım istemedim bol su içtim ayaklarımı sıcak tuttum cok şükür ağrım olmadı öğünden sonra