Angela Anladım canım, eltim bim in bezini kullanmış sızdırıyo dedi baby turco hem kalite hem fiyat açısından iyi dedi bilemedim. Biz kardeşime de bim in bezini kullanmıştık 3 sene önce iyiydi. O yüzden yeni doğan bezini bim den aldım ama 2 ve 3 numara bez alcam hangisini alıyım bilemedim ya kararsız kaldım.