seymaaaaanur Kızlar kötü kokulu akıntı olması iyi bir sey değilmiş netten okuduklarıma göre ama doktoruma gittiğim zaman herhangi bir sorun cikmiyor cok sukur bebegimde bende gayet iyiz aranızda böyle bişey yasayan varmı bu durumu takmalimiyim sizce 🙄
Elika0 seymaaaaanur doktorunuza güveniyorsanız eğer lütfen kafanıza takmayın 🙏 her gebelik farklıdır. Boş yere kendinizi strese sokmayın
333 seymaaaaanur idrar tahlilinde bir şey çıkmıyorsa yediklerinizden de olur mesela ben çok sarımsaklı yemek yediğimde öyle oluyor bol su için koku gider
seymaaaaanur Elika0 Ilk gebelik bende ters tepki yaptı valla tecrübeli olmak çok guzel zaten takintiliydim iyice kafayı bozdum herşeyi acayip takar hale geldim 🙄🙄
seymaaaaanur 333 iciyorum ama ne yalan soyliyim oldu bitti su ile pek aram yok ama sen simdi böyle diyince hatırlatma gibi bişey oldu içicem şimdi sevap isledin su anda 🙈😄
333 seymaaaaanur su içmeyi aksatma hiç benim gebeliğimin başında enfeksiyon vardı su içerek attım sonra hiç olmadı. 37+5 im ama ben suyu çok isteyerek içiyorum sanki içim kuruyor günde 4 5 litreye yakın içiyorum