Rojbinoter96 iremvebebisi 28+4 Erkek bir bebisimiz olcak Allah nasip ederse ismide Kerem olucak insallah 🙏🥰
Ballicorek iremvebebisi 31+1 haftalik olduk kızimiz olacak inşallah isim koymak zor oldu ama sonunda karar verdik Ece Begüm 🥰🍯🌟
Zeynepp97 iremvebebisi 17+1 deyiz doktor yüzde 70 erkek dedi eğer değişmezse Atlas Çınar koymayı düşünüyorum🤰 Kız olursa da Almina veya Arya olabilir 💙 Rabbim hepimizin bebişini sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Elifaltuntas Henüz cinsiyetimiz belli değil ama kızımız olursa Duha Ela koymak istiyorum💕 oğlumuz olursada Alparslan 👼🏽
Poyrazinannesielif iremvebebisi kizim olacak nasipse 🤲 36 haftaya geldim son zamanlarım ismide nasipse inşallah Zeynep erva 🥰🥰🥰❤️🧿
glsm_kr8383 iremvebebisi Bugün tam 23 haftalık olduk oğluşumla 🥰Allah’ım isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏 Adı :Deniz Adar olucak Kız olsaydı eğer :Deniz Larin olucaktı ❣️
Zeyniimm iremvebebisi Aslında ben kızıma inci ismini istiyordum. Ama kuzenimle paylaştım bu fikrimi o koydu kızına şimdide asel duru diyoruz oğluma da emir asaf.içimde iki tane kuş var 🥰 İnci içimde kalan isimlerden ☺️
Gkcdila Zeyniimm aaaaah ah kanayan yaram İnci 😁 kuzenim koydu daha yeni yoksa koyardım hiç isim aramazdım. Kaderimiz aynıymış🤭
Lavin00 Zeyniimm Siz de İnci koyun nolurki sonuçta ilk sizden çıkmış fikir içinizde kalmasın o sizin inciniz olacak sonuçta. Benim oğlum da inciyi çok seviyo doğacak kız olsaydı Hazal İnci olabilirdi.
Tgbergll Zeyniimm Ben de Eylül Ada istiyordum benim de eşimin kuzeni koydu çok sinir bozucu bir durum 😒 bizim cinsiyetimiz daha netleşmedi ama kız olursa Eylülden vazgeçmeyi düşünmüyorum siz de İnci koyun bence içinizde kalacağına 😊
Senademir04 Bende inşallah olursa kız için elif kesin yanına ek olarak Lina yada Ahsen erkek olursa ilk torun menderes umut düşünüyoruz
Naza Bizde 16+1 olduk kız dedi doktor Ya Kumsal yada Masal düşünüyoruz erkek olsaydı Atilla Han olcakdı hayırlısı 🙂