Doğuramıyorum dedikten sonra ertesi gün kızıma kavuştum elhamdülillah. Tam 39+1′de yani dün normal doğum yaptım. Çok pozitif bir doğum hikayem olmadığı için anlatmayacağım ama en pozitif şeyler açılmam ilk doğum olmasına rağmen çok hızlı oldu ve de bebeğim sağlıkla doğdu. Darısı eennn pozitifinden hepinizin başına inşallah. Biz artık mezun olduk ama hâlâ buralarda olacağız. 🤗🌺