31 haftalık hamileyim de boğazlarım ağrıdı sürekli sürekli terledim ama ateşim felan olmadı boğazlarım şiş gibi bi his ama tuhaf bi his acaba korona mı olmuşumdur 😰 korona olanlar bi anlatırmısınız nasıl geçti ne yaşadınız bu arada 3-4 gündür böyleyim