_yagmurcuum_ Elika0 ben 25. Haftadan beri banyodan çıkınca boynumdan aşağı heryerime bebek yağı sürüyorum komple göğsüme yani
tazeannecik1 Elika0 Benim cildim çok kolay kurur o yüzden yüzümü falan da nemlendiririm hep hamilelikte daha da arttı şimdi hindistan cevizi yağı kullanıyorum ,ama kabul konusunda bir bilgim yok 🤷🏽♀️