mimaranne Merhabalar kızlar maalesef kese var bebek yok bu yüzden lokal anestezi ile kürtaj olacağım korkuyorum.Bilgisi olan varsa beni aydınlatabilir mi?
Aysem- mimaranne 2 sene önce bende kürtaj olmuştum bebek gelişememişti ve sonrasında 3 ay beklememi söylemişti doktor. Korkmana gerek yok ilk 2 gün ağrın olur sonra toparlarsın inş. Rabbim tekrardan sağlıklı evlat nasip etsin. Benim merak ettiğim kürtaj durumunda lokal anestezi yapmıyorlar siz mi tercih ettiniz?
marbling10 mimaranne çok kısa sürüyor, süreç biraz üzücü olduğu için insan etkileniyor tabi ama öyle ciddi bir ağrı acı olmuyor. Sadece bir şey yapıldığını hissediyorsun o kadar. Sonrasında hemen eve gönderiyorlar zaten o yüzden lokal olması iyi bence
Naazli mimaranne bende kürtaj oldum. Doktorunuzla konuşup genel anestezi tercih etmenizi öneririm. Evet çok kısa bi işlem ama böyle bi olayı bilinciniz açık yaşamanızı tavsiye etmem
mimaranne Aysem- çok teşekkür ederim.Doktorum basit bir işlem için anestezi almanı önermiyorum dedi.Size de çok geçmiş olsun.
Aysem- mimaranne Teşekkür ederim. Bende genel anestezi ile kürtaj olmuştum. Kanamayı kontrol edip 2 saat sonra taburcu olmuştum.
irem Lokal anestezi istenmişse rahim ağzına iğne ile anestezi uygulanır. Daha sonra vakum yöntemi ile gebelik alınır. Lokal anestezi uygulanmışs 5 dakika dinlendikten sonra ayağa kalkabilirsiniz. Sonra da kürtaj işleminden sonra kısa süre dinlenip evinize dönebilirsiniz. Bende oldum ama genel anestezi altında oldum. Genel anesteziyi siz mi tercih etmediniz?
mimaranne irem hayır bana seçenek sunmadı aslında.Kürtaj gibi bir işlem için anestezi almanı önermiyorum lokal yapalım belki biraz acı hissedebilirsin hiç hissetmeyebilirsin de dedi kişiden kişiye değişirmiş ama çok anlamsız bir şekilde korkuyorum.
Aaysn mimaranne mimaranne Hiç korkma canım bende 6 gün önce oldum sonrasında hafif ağrılarım oldu qma qğrıdqn çok psikolijin seni etkiliyo.güçlü ol ki herşey güzel olsun
irem mimaranne ikisininde de ağrı oluyor genel anestezi de bayıldığımız için ayılınca ağrıyı hissediyoruz aslında. Korkulacak bir şey yok canım. Kısa bir işlem sadece psikolojik açıdan benim için genel anestezi daha iyi gibi ama lokalde de hiç bir şey hissetmeyeceksin görmeyeceksin. Hiç korkma. Hiç bir şey hatırlamadığın için genel anestezi daha da iyi gibi. Elbette tercih sizin ve doktorunuzun.
marbling10 mimaranne evet lokal oldum, ilk önce radyolog da baktı sonra çatala çıkıyoruz iğne ile uyuşturuyor ve plastik vakumlu cihazla şşlemi yapıyor. Sadece vakumu hissediyorsun ağrı acı yok. Tam süreyi bilmiyorum ama 10 dk falan sürdü. Aslında genel olacaktım sonra doktorum daha iyi olur lokal yapalım dedi güvendim ve iyi ki dedim. 10 dk lık acısız bir işlem için narkoz alıp bayılmaya değmez.
mimaranne esradgn123 uzun sürebilir dedi suan 8 haftalık pazartesi kürtaj olacağım o zaman da 9 haftalık olacak
mimaranne marbling10 evet benim doktorumda aynı şeyi söyledi böyle bir işlem için anestezi olmanı önermiyorum dedi
marbling10 mimaranne korkmayın acı hissedilmiyor uyuştu mu diye soruyor zaten. Eğer hissederseniz söylersiniz biraz daha beklerler rahat geçer inşallah
ozgei mimaranne maalesef 2 kere yaşadım ama bence lokal anestezi ile olmayın, diğer yönteme tam olarak genel anestezi denemez aslında, kısa süreli uyutuyorlar sadece, bence o anı hatırlamamak daha iyi olur.Ben uyuduğum halde atlatamadım çok zorlandım
esradgn123 mimaranne Doktor ilk gebelik olduğu için kürtaj yapmak istemedi iki hafta bekledik En son artık beklemeyelim alalım dedi O gün gittiğimde de rahim kasların incelmiş parça rahim ağzına çok yakın yine bekle dedi O gün akşam evde düşük yaptım