7+2 günlük hamileyim karın agrım var kaşıkta batma yürürken Ağrı normal mi
Bnde 8+4 bnmde ağrımlarım oluyor ilk oğlumda yaşamamıştım doktor kontrolümede daha var
Bebek yerleşirken ağrı normal