eso14 Sedarda rica ederim canım. Keseye göre yorum yapıyorlar ya. Fasulye gibi seninkisi de 😂 sağlıklı sıhhatli kucağına alırsın inşallah ❣️
Sedarda Hemeha Ramzi nub gibi degil,6 veya 7. Haftalarda ki ultrason goruntulerinden yorum yapiyorlar ona istinaden sordum🙃zaten maksat muhabbet olsun😊
Sedarda Hemeha Gercekten benim de umrumda degil tek isteğim sağlıkla kucağıma almak.Çünkü çok acı bir tecrübem var malesef😥Benim de oğlum var,kizimi karnimda kaybettim o yüzden hic onemi yok dedim ya maksat muhabbet olsun,eğlenelim dedim🙃
Hemeha Sedarda basin sagolsun canim kac insan annelik duygusunu tatmak istiyor bizim yerimizde olmak icin herseyi yapmaya hazir cok cok insan var sukurler olsun halimize