Kızlar merhaba regli olmam gereken tarih 25 ağustostu 25 ağustosta beta testim 26,82 çıktı 2 gün sonra 69,59 çıktı 05 ekimde tekrardan test verdim 175,13 çıktı doktor kimyasal olabilir dedi 2 gün sonra tekrar test yap dedi yaptım bugün 279,53 çıktı ve bundan önce 1 kimyasal gebeliğim var artış normal mi yoksa kimyasala döner mi