adrmz54 saç düzleştirici tarak kullanan var mı iş görüyor mu kızlar memnun musunuz 🙏 birde hangi markayı tavsiye edersiniz
Deniz59 adrmz54 ben aldım öyle çok fazla düz yapmıyo eğer saçın kıvırcıksa ama güzel ben kullanıyorum
Dilan_nida01 Hic tavsiye etmem markası ne olursa olsun https://ty.gl/mk71hz1q1q Trina kullaniyorum harika birşey
Asli0611 Bende arzumun siyahlı goldlu olanı kullanıyorum kıvırcıklarda işe yaramaz ama henim saçlarım hafif dalgalı işimi fazlasıyla görüyor tavsiye ederm
Asli0611 Aysegul9371 yani ben 180derecede kullanıyorum iş görüyor 220 derece belki işini görür bilemedim ki ama arzumu çok önerdiler tavsiye üzrrine aldım bende