seon90 btl56 ama senin içinden ne geliosa minik prensese hangisini koymaknistersen onu koy 🥰♥️Anket yapmana bile gerek yok
Ygzalp_16 Bende çok düşündüm kizima isim ASYA da karar kıldım 😊 nefes de güzel bu ara hoşuma gidiyor..
btl56 Ygzalp_16 Asya da çok hoş isim ama çevremde huyu güzel olmayan Asya diye biri var koysam aklıma o gelecek 🙂
btl56 MelH denizi çok beğeniyorum ama unisex bir isim olmasından dolayı kararsız kaldım isim bulmak çook zor🥰
Ygzalp_16 Nayhan yaa çok sevindim cevremde hiç asya isimli kimse yok o yüzden çok sevdim çok asıl geldi bize ya😊 sağlıkla gelsinler inşallah
btl56 Minikkuzular teşekkür ederim🥰 Polen de farklı güzel bir isimmiş pek duymadım çevremde sağlıkla kucağınıza alın inşallah