12 haftalık gebeyim günlerim banyo kapısında banyoda geçiyor.Gece gündüz oguruyorum ama sonuç yok .Çıkarsam belki rahatladım ama oda yok.İlk defa bugün akşam çıkarttım ilaç vs fayda etmiyor.prilam Dr kullanıyorum.Yediklerim hep ağzımdan geliyor onun içinde rennie kullanıyorum oda fayda etmiyor napican bilmiyorum