Merhaba anne adayları☺️ Bugün çatı muayenem vardı. Öncelikle korkmamanızı tavsiye ederim. Oldukça rahattım, hiç kendimi kasmadım. Vücudunuza yabancı bir şey giriyor sonuçta bir irritasyon oluyor ama asla acımadı, zaten kısacık sürdü. 2 cm açılmam varmış ve rahim ağzım yumuşamış. Sizce inşallah minik kızım ne zaman gelir 🥰