Kubratrn kesinlikle suyun faydasi cok oluyor açılmaya. ben yurt disindayim burda normal araştirma hastanesinde dogum yaptim ve her dogum odasinda mutlaka küvet var ayriyeten sana soruyorlar denemek istiyorum dersen girebiliyorsun. Bence denemeye deger olursa olur olmazsa olmaz. Her beden farklıdır, hamilelikden hamilelige bile degisebilir. Dikişim vardi ama birgün öncesinden uyumamistim doguma kadar yorulmustum enerjim kalmamisti bian önce dogsun istiyordum. ikinirken zorladigim icin oldu diye düsünüyorum cok fazla degildi zaten. Doktorlarin söyledigini dinleyip güzelcene nefes egzersizlerine çalişilirsa bağırmadan nefesini dogru yönetirsen cok cok daha kolay oluyor dogum.