@pppnar456 dr geldim bebeğin karinimizdaki sertleşmesi çok normal dedi dr um uzun süreli oluşan bi durum değilse tabi, aşağıya olan baskı için de normalde dedi olabilecek durumlar çünkü, ben de daha fazla oluyor çift serkulaj yapıldığı için daha sert bi şekilde hissediyorum hareketlerini buna da normalde dedi,şükür servikal uzunlukta normal mm de.