zaydn annelinkoo1 20 ve 24 de dediler ben 24 de gittim biraz geç kalmışsın ama yine de yapalım dediler niye geç dedik organları daha küçük olduğu icin 20. haftada daha iyi oluyormus 🤷🏻♀️
ilaydanuresila- 22 hafta ve sonrasında yapılıyor canım ben 23 haftalıkken yaptırdım daha net gördük herşeyi ama fazla da geçe bırakmamanı tavsiye ederim 🥰
annelinkoo1 ilaydanuresila- canım ikili taramam yüksek çıktı maalesef o yüzden acele ediyorum çocukta down sendromu var mı görmek istiyorum amniyosentez yaptırmak istiyorum 😔
ilaydanuresila- annelinkoo1 rabbim sana bağışlasın sağ salim inşallah kötü düşünme aşkım ama 22 den sonra gitsen daha net görürsün senin icin daha iyi olur icin tamamen rahatlar eabbinin izniyle hicbirsey çıkmaz insallah 🙏🙏🙏
annelinkoo1 ilaydanuresila- inşallah canım Rabbim bütün evlatlarımızı sağlıklı kılsın bize bağışlasın tek ihtiyacım olan dua