Kızlar bugün ikili test sonucum çıktı. 10 Ekim’de çıkacak denmişti. Msj geldi bugün çıkmış üç gün önce. Şehir Hastanesi’ne gidiyorum. 13. Haftamizdayiz. O nedenle çözümleyemedim. Bilgisi olan yazabilir mi. Bundan başka sonuç göremiyorum içeriği açılsa içindeki değerleri göstericem ama birşey yok. Böyle bir şey yaşayan bunu anlayan var mı. Acaba 10 Ekim’e kadar daha başka o değerler çıkacak mı eklenecek mi.
https://www.hizliresim.com/euchil0
https://www.hizliresim.com/qiaoklu