Merhaba hanımlar. Pazar günü ateş, hafif boğaz ağrısı, burun tıkanıklığı şikayeti ile sabah esim ile birlikte test vermeye gittik. Cok şükür negatif çıktık. Ama şu an sürekli hapsirigim var ve burnum akıyor. Delta varyantinin belirtilerinin grip benzeri olduğunu duymuştum. Pazar gününden beri ilk defa bugün dışarı çıktım. Covid geçiren tecrübeliler yardımcı olabilir mi? Yarin daha kötü olursam test vermeye tekrar gideceğim zaten. Daha önce covid geçiren sadece esim olduğu için agri farkını anlayamıyorum da…