Yok canım bende olmuyor diye biliyorum. Kuzenimin de iki çocuğu arası tam 18 ay. İlki sezeryan ikincisini normal istedi. Dışardaki dikişler iyileşiyor ama içerdeki dikişler tam olarak iyileşmiyormuş. Ikınmadan kaynaklı içerdeki dikişler atabilir yırtılabilir yırtılırsa bebeğin eli falan girebilir riskli demişti doktor