tugbadugan0000 Doğuma 1gun kala yatışim yapıldı kızlar normal doğum olcak dua edin çabucak alıyım oğlumu kucağıma 🙏😔
Eslemkusun_annesi tugbadugan0000 rabbim. Bir avazda kurtarsın insallah bir an önce sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin… ❤️🙏
ozge07070 tugbadugan0000 inşallah yavrunuzu sağ salim sağlıcakla kucağınıza alırsınız sizin içinde kolay bir doğum olur ♥️🙏🏻
QueenMommy tugbadugan0000 Rabbim sağlıklı bir şekilde kucagına almayı nasip etsin doğumun kolay geçsin inşallah 🤲🏻
Fundacanik tugbadugan0000 Rabbim kolaylık versin canm Allah sağ sağlim kucagına almayı nasip etsin . Sende bana dua et bende doğumda grip olmaktan korkuyorum sezeryan olcak ya .☺️ Bide 12. Aya veya ortalarina dogru olur soguktan korkuyorum Rabbim yardimcimiz olsun inşallah🤲🏻
mutlufatos19 tugbadugan0000 ALLAH yardımcın olsun ALLAH ım güç kuvvet versin hemencecik kucağına almayı nasip etsin ALLAH ım 🙏
Ceylanonuk_ tugbadugan0000 sağlıkla alın inşallah evladiinizi kucağınıza 🌺 bizide dualarınızdan esirgemeyin az kaldı bizimde bu ay doğum 🤲🏻
aysimaninveprensinannesi Rabbim saglikla kucaginiza almayi nasip etsin saglikla insallah. Normal dogumdan 1 gun once diyorsunuz bunu nasil biliyorsunuz merak ettim.
tugbadugan0000 aysimaninveprensinannesi açılmam 6cm daha fazla ilerlemesi icin bekliyolar sancımda fazla
aysimaninveprensinannesi tugbadugan0000 hayirlisiyla saglikla alin kucaginiza benim de kasilmam vs fazla ama duzensiz hakkimizda hayirlisi